torsdag 5. november 2009

Torsdag






Idag snorklet jeg og pappa ut å så på et korallrev. Det var løye. Vi fant en stor konkylie, som vi tok med inn på stranden igjen. 





Vi spiste pommes frites på en café på stranden. Og vi har funnet tre menner som alltid er på stranden: en mann som har solgt oss kokosnøtt og gikk rundt og danset på caféen. Og en mann som selger skjorter, kjoler og sjal på stranden. og en mann som driver caféen, går med stråhatt og han spurte oss hva vi heter da han serverte oss.  Jeg, mamma og Mikkel var å handlet mye etterpå.



hilsen Marie:) 

3 kommentarer:

  1. WOW! Det er den største konkylien jeg har sett! Utrolig stilig. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha svømt ut og sett på det revet jeg også.

    hilsen Marianne,
    mamma'n til Rolf og Einar

    SvarSlett
  2. Me e grønne av misunnelse!
    De e nesten feigt å ha det så kjekkt så dokker har det nå.
    Ellers passe me godt på Molly. Hu e blitt ei dronning blant honnane på sykkelstien. Adle vil lega me henna.
    hilsen mormor og morfar

    SvarSlett